Un telefon distrus și memoria digitală a unei relații distruse. Amândouă fragile, amândouă reasamblate pentru a dezvălui fragmentele unei prime iubiri care pare acum să dispară. Atenta manipulare a componentelor metalice și neînsuflețite și privirea caldă a regizorului asupra unei arhive intime găsite compun o mișcare paralelă a persistenței și a rezistenței împotriva efemerului. O reflecție jucăușă asupra lucrurilor care rămân în urmă.
Nimic neobișnuit la filmul lui Felipe Casanova: nici povestea de dragoste dintre cei doi băieți, și cu atât mai puțin imaginile și sunetele rămase în urma lor pe un iPhone. De fapt, ce face Loveboard extraordinar ca cinema e tocmai acest fler cu care Casanova pune laolaltă bucăți din (aparent) nimic pentru a crea un întreg fragmentar. Povestea de dragoste a ajuns la bun sfârșit; într-un fel, amintirea ei a luat și ea sfârșit, dovezile sale fiind aparent pierdute pentru totdeauna odată ce iPhone-ul s-a stricat. Recuperate, reparate, însă ireversibil deformate de eroarea tehnică, imaginile și sunetele utilitare ale acestei iubiri tinere (mesaje audio, capturi de ecran, live-uri trecute, nuduri etc.) se arată drept păstrătoare ale unei memorii involuntare, secunde. Acest prim film scurtmetraj al lui Casanova este un montaj-colaj echivoc, care încet-încet se transformă într-un frumos eseu ludic despre memorie, ireversibil și apăsarea covârșitoare a greșelii. (Călin Boto)
Felipe Casanova s-a născut în Zürich, Elveția. Cea mai mare parte a copilăriei și-a petrecut-o la Rio de Janeiro, Brazilia. În 2021, a absolvit un masterat în regie de film în cadrul IAD (Institut des Arts de Diffusion) din Belgia. Stabilit în prezent la Bruxelles, Felipe continuă să experimenteze cu imaginea în mișcare și lucrează ca regizor și monteur. Practica sa încurajează cercetarea și experimentarea. Loveboard (2023) este primul său scurtmetraj.